Eurovizion 2018: Cilat janë katër mësimet që bota mësoi këtë vit nga ky spektakël? – AlpeGossip
Eurovizion 2018: Cilat janë katër mësimet që bota mësoi këtë vit nga ky spektakël?

Eurovizion 2018: Cilat janë katër mësimet që bota mësoi këtë vit nga ky spektakël?

Eurovizioni i këtij viti ka qenë një spektakël absolut, me transmetimin e fundit nga Altice Arena në një audiencë prej më shumë se 200 milionë shikuesish në mbarë botën. Nëse e doni apo urreni shfaqjen më të madhe muzikore në Eurpë, është e vështirë të mohohet se epoka moderne e Eurovizionit ofron prodhim të shkëlqyeshëm, cilësi vokale dhe një vlerë në industrinë e muzikës. Spektakli është shfaqja më e mirë e përfshirjes, diversitetit muzikor dhe argëtimit – shikuesit vijnë nga e gjithë bota për të mbështetur vendin e tyre të origjinës ose të preferuarat e tyre evropiane. Ja se çfarë kemi mësuar nga gara e këtij viti:

1 Politika është jashtë, por këngët me deklarata të forta janë sërish të preferuara!

Këngët me mesazhe politike janë spostuar në këtë Eurovision – fituesja ukrainase 2016, “Vajtja e Jamala në Bashkimin Sovjetik të vitit 1944, dëbimi i Tatarëve të Krimesë” (disa nga mesazhet e tekstit të këngës së Ukrainës) ngriti disa vetullat, veçanërisht në Rusi, në një kohë të tensioneve të larta midis dy vendeve.

Por kjo nuk do të thotë që nuk mund të bësh një deklaratë përmes këngës. Hyrja e Francës me “Mëshira” tregon historinë e vërtetë të një fëmije të lindur vitin e kaluar në një anije që shpëton emigrantët nga Mesdheu, ndërsa Netta nga Izraeli rindezi dhe një herë “Girl Power” (fuqinë e vajzave) për brezin #MeToo me këngën e saj Toy.

2 Mos “e krruani” me Bashkimin Evropian të Transmetimeve

Duke folur për audiencën tanimë, këtë vit organizatorët e Eurovisionit përfunduan kontratën e tyre me transmetuesin kinez Mango TV pasi vendi vendosi të mos transmetojë performancën irlandeze nga gjysmëfinalja e parë – duke treguar një marrëdhënie homoseksuale në kundërshtim me rregullat e censurës kineze. Mango TV gjithashtu censuroi performancën shqiptare, sepse interpretuesi, Eugent Bushpepa kishte tatuazhe të dukshme. EBU deklaroi se përmbajtja censuruese “nuk është në përputhje me vlerat e universalitetit dhe përfshirjes së EBU-së dhe traditën tonë krenare të festimit të diversitetit përmes muzikës”.

3. Muzika e vërtetë është ajo që vlerësohet, duartrokitet gjatë e mbahet mend por muzika e mirë mund të jetë edhe ritmike!

Kur Salvador Sobral fitoi Eurovizionin vitin e kaluar, ai bëri një fjalim fitoreje që thoshte: “muzikë të disponueshme, me ushqim të shpejtë, pa asnjë përmbajtje kjo e ka shkatërruar industrinë e muzikës”, duke e quajtur fitimin e tij “një fitore për njerëzit që bëjnë muzikë që në të vërtetë do të thotë diçka”.

Ai shtoi: “Muzika nuk është fishekzjarre, ndjehet muzika; kështu që le të përpiqemi ta ndryshojmë këtë dhe ta sjellim muzikën, e cila është me të vërtetë ajo që ka rëndësi. “Eurovizioni i sivjetshëm është një kujtesë se ajo që përbën domethënie në muzikë është unike për çdo dëgjues, qofshin ato suedeze, hungareze, etj. Por këtë vit kuptuam se Eurovizioni është një kuti e ndryshme e fishekzjarreve fantastike, është e GJITHA muzikë e vërtetë, dhe kjo është ajo që e bën Eurovizionin aq mrekullueshëm.

4. Nuk ka mbaruar deri sa të mbarojë

Votimi tregoi pabarazinë e madhe mes asaj që juritë e donin (baladat austriake dhe gjermane më së shumti) dhe asaj që publiku donte të fitonte (qipriotja Beyonce e Balkanit (Eleni) dhe dueti i Italisë për efektet e luftës dhe terrorizmit).

Fitorja e Nettës ishte e dashur nga të dyja – një triumf për diçka krejt tjetër, e cila është pikërisht ajo që ka të bëjë Eurovizioni. Tel Aviv 2019, jeni gati?