Duke bërë lëvizjen e tij të parë të madhe si drejtor kreativ në Burberry, Riccardo Tisci ka zbuluar një logo të re dhe monogram për markën e trashëgimisë britanike. Ridizenjimi vjen përpara sfilatës së Tisci për Burberry këtë shtator gjatë Javës së Modës në Londër.
Karakteristikat e logos së re janë teksti me shkëlqim dhe çdo shkronjë e ndërthuru me tjetrën.
Monogrami i tij i ri, megjithatë, është një model i “TB” i ndërthurur pas themeluesit të shtëpisë, Thomas Burberry-i bërë në një skemë të kuqe, me ngjyrë mjalti në bezhë dhe me ngjyrë të bardhë.
Të dyja ishin projektuar në bashkëpunim me Peter Saville, dizajner grafik i cili gjithashtu ridizajnoi logon e re të Calvin Klein.
Sipas tregimeve në Instagram të markës, dizenjot e reja u frymëzuan nga një monogram e 1908 për Thomas Burberry që Tisci zbuloi gjatë një vizite në arkivat Burberry. Marku gjithashtu postoi një shkëmbim në mes të Tisci dhe Saville duke zbuluar se i gjithë procesi i dizajnimit u zhvillua në vetëm katër javë.
Siç raporton biznesi i modës, kjo shënon dizajnin e parë të ri të markës për Burberry në gati dy dekada. Redaktimi i fundit i logo u zhvillua në vitin 1999, kur marka rrëzoi “s” nga “Burberry’s”. Ridizenjimi do të futet në dyqanet e Burberry në muajt e ardhshëm.