Riccardo Tisci dëshiron të sjellë të gjithë brezat nën ombrellën Burberry. “Nëna dhe vajza, baballar dhe djem”. Pas prenzatimit të koleksionit, ai tha një pronociim ku tregoi frymëzimet e koleksionet: “Është si një lëmsh ose një përzierje e stilit të jetesës britanike”.
Ishte një shfaqje masive e cila paraqiti vizionin e tij personal të ngjyrave të kulturës britanike, nga krijimi në punk.
Instinkti i Tisci-ut si drejtor kreativ është rivendosja e një ekuilibri gjithëpërfshirës të Burberry-it.Filloi ashtu siç duhej me një kostum trench, veshje mëndafshi,logo, print, këmisha me mëngë. Tisci tha se ai po shqyrtonte arkivat dhe tha se kjo ishte një frymëzim i viteve ’80.
Megjithatë ka më shumë se 20 vjet që Burberry është vetëm për t’u shërbyer shijeve të klasave të mesme britanike, dhe Tisci kosiderohet si një titan i modës dhe aftësitë e të cilit janë ndërkombëtariste. Trendet e tija në pamjen e borgjezisë angleze dallohen në botëne modës ndërkombëtarisht.